13 Mart 2012 Salı

TUTKU

Dağlar denizler okyanuslar çekiyor şimdi beni
senden olabildiğince uzaklara gitmeliyim
neylersin avareyim, yorgunum
bilmiyorum neden sana vurgunum......
baharlarında gelincikler açmalı o ülkelerin
pervasız , ve ben alabildiğince haykırmalıyım
seni ne kadar sevdiğimi, umarsız
ciğerlerime dolan hava kadar,nefes kadar ,sen kadar
hayat kadar
duymalı ilgili ilgisiz herkes bu ümitsiz aşkı
ve bilmeli deniz kuşları ne zordur,rüzgara karşı uçmak gibi
yaşamı taşımanın ağırlığı
yağmurlar yağmalı sensiz sahillerine o şehirlerin şimdi
ve ben bir kez daha bırakıp gitmeliyim
eğer bu defa başarabilirsem
aklımın en derinliklerinen sökerek seni
Kolay olan ceketi alıp yürümektir
senin yaşamından çıkıp hayata
zor olansa
seni asla bitiremiyeceğimi bile bile
dayanmak verdiği acıya
zavallı yüreğimle.
zamanları,mekanları aşabilir ademoğlu isterse
aşamayacağı tek şey se
geri de bıraktığı yarım kalan
ve birdaha asla
yaşayamadıklarıdır nedense
zamanla örselenir kabuk tutmuş gönül yaralarım
ama ne zaman sana dair bir şey gelse aklıma
başlar kanamaya en tutsak yanları, adamlığımın
ve işte sevgili tek bu yüzden dağlar denizler
okyanuslar çekiyor şimdi beni senden
ve diyorumki kendi kendime içimden
olabildiğince uzaklara gitmelisin sevdiğinden
bilmiyorum neden böyle avareyim,yorgunum
bilmiyorum neden sana tutkunum
bilmiyorum neden böyle vurgunum
bildiğim se denizler okyanuslar çekiyor senden beni
affet sevdiğim çarem yok
bırakmalıyım bu tamamlanmamış
yarım kalmış çaresizhikayeyi…..

İzmir 24 şubat 2010
Saat 18..50
Çalışma odam da tek başına…..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder