19 Mayıs 2012 Cumartesi


bırakıyorum kendimi belirsizliğin o muhteşem cazibesine,

hayat zamanlamadan ibaret ve ben hiç dakik değilim
kaçırdım hepsini.ne varsa işte
kalbimin daha hızlı attığı anları, senle olacakları
sensiz olmayacak olanları da
bir bahanem de yok üstelik avutacak
öylede hızlı da dönmüyordu dünya

bulutların beni tutacağını düşündüğüm yaşları çoktan geçtim
ama vazgeçemiyorum hayalini kurmaktan
o yüzden bırakıyorum kendimi belirsizliğin o muhteşem boşluğuna
bu düş ne kadar sürecek,
ne kadar daha düşeceğim
bilmiyorum sert mi olacak toprak
yumuşak mı
kim tutacak yasımı

bildiğim kadarı ile
hayat zamanlamadan ibaret
ve ibret olacak çok şey görsem de
bildiğim hataları yaptım hep
bu sebeple
şaşırmadım başıma gelenlere
buda bir maharet ise
mahirim ,kendimin kahini
zamanımın katiliyim
o yüzden bırakıyorum kendimi belirsizliğin o muhteşem boşvermişliğine
teoride uçuyor olacağım
çarpana dek gerçeğe

cihan konca

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder